9/04/2009

14 Ramazan,Persembe


Persembe aksami Utah Islamic Center'da iftar vardi.Bu sefer bisey pisirmedim.
Aksam icin gittigimizde bizim arkadaslardan iki kisiyede gorunce pek sevindim.Adile bu sefer iftara gitmeden cok telkin verdigimiz icin aksami sorunsuz bitirdik.

Araplarin adetine gore once iftariyelikler yeniyor.yerdeki ortuler kalkiyor namaz kiliniyor.Sonra tekrar ortuler serilip aksam yemegi yeniliyor.En sagliklisi boyle olsada yemekten sonra anonslar falan oldugundane cok uzun surdu yemege baslamamiz.Bu nasil adet diye soylendim.Sonrada acaba hacca gitsem "haci sabiri" gosterebilir miyim diye dusundum.

Menude salata pilav et ve galiba corba vardi(yemedim).Sonradan rengi turuncu olan bizim tulumbaya benzeyen bir tatli vardi.Ben eti begendim ikiciyi kalkip aldim.Cok yagliydi ama cok guzel pismisti.

No comments: