9/18/2009

24 Ramazan,Pazartesi ve digerleri..

Pazartesi Birmim'lerde kizlar iftarimiz vardi.Ramazan girmeden Birmim'e soyledik bize pide yapicak misin diye?Gunun kararlastirdik.Aslinda Amerika'li arkadaslar icin yapmis olsak da o aksami kendimiz icin bekledik heycanla:)




Resimleri cok karanlik cekmisim.Aksam tadina doyulmaz pideler,Tugba'nin bahcesinden toplayip yaptigi sahane bir fasulye yemegi,acaba yemekler yetmez mi deyip benim yaptigim nohutlu pilav,salata,tursu,mercimek corbasi ve ayran vardi.Tatli olarakta benim klasik Alman pastam ve sahane olmus bir sekerpare vardi.Portakal agaci tarifiymis.

Sali aksami dernekte iftar vardi.Istek uzerine ben dugun corbasindan yaptim.

Carsamba aksami Birmimler ve Laleler bizdeydi.Bu Ramazan'a damgasini vuran tavuklu ve etli kagit kebabindan yaptim.Cocuklar cok sevdigi icin dugun corbasi,karisik kizartma,kiymali-mantarli borek,pilav ve salata vardi.Tatli icinde browni ve yine kalsik alman pastami yaptim.Browniyi servis yaparken bak yemediyseniz daha once hic ,sakin bunu kabarmamis kek sanmayin diye tembihledim herkesi:)

Persembe aksami yine dernekte iftar vardi.Borek yaptim.Ama elektriler kesildigi icin boregi yaparken firinda kurudu kiymali olanlar.

Son iki gun..

2 comments:

lillyum said...

Bayramınız mübarek olsun..
ailenizle ve sevdiklerinizle nice güzel bayramlara inşaallah..
sevgiler

kalimeero said...

hulya ben de browni yapinca annem ayni yorumu yapmisti. tr'de aliskin degil pek ev hanimlari kabarmamis keklere:)