9/20/2009

2009'un son iftari


Cuma aksami icin program yine son an iptal olunca bu Ramazazn cok yoruldun deyip evin erkekleri beni yemege cikardi.

Cumartesi gunu son misafirlerimiz gecen sene calistigim yerden ogrencim olan Connar,annesi,babasi ve anneannesi vardi.Connar su yazida bahsettigim yemek secen cocuk.Mercimek corbasini oyle guzel yediki sonunda kasigi birakip tabagi kafasina dikmeye basladi.Bi taraftan da ms Hulya sen cok guzel corba yapiyorsun dedi:)Bunu senden duymak beni cok sevindirdi dedim.Hatta anne bu corba bitsin ben yine bu corbadan icicem dedi.Halbuki ben onlara bu corbayi taaaa ne zaman demistim,yapin icsin cocuk sever diye.Iste yazida burdaAksama benim pastam damgasini vurdu:)
Simdilik resmi olsun.tarifi yakinda...
hepinize iyi bayramlar..

2 comments:

Lilyum said...

Sizin hülyalarınız nerelerde :)))
iyisinizdir inş.merak ettim.
yeni yazı yokmu??sevgiler

serap bekar said...

Ramazan biteli bir ayi gecti :)) Haydi artik yeni tarifler bekliyoruz..