9/03/2009

13 Ramazan,Carsamba


Dun aksam Esma'ya davetliydik.Birde Esma'nin komsusu Amerikali bir bayan ve O'nun burda dogup buyumus Turk esi vardi.

Esma'nin menusunde mercimek corbasi-Amerikalilar hayran-,pakistan usulu tavuklu pilav-Ddunya mutfagi-nefis bir ispanakli kis,etli nohut ve tadina doyamadigim bir salata ve meshur ingiliz keki vardi.Ikinci dilimi yememek icin tuttum kendimi.

Bende giderken salata yapip goturdum.




Amerikali bayan Utah'da cocuk istismarina karsi butun okulari gezip cocuklari egitiyormus.Velilere de seminer verdikleri oluyormus.Epey sorular sordum kadina.Bir cok sey sekillendi kafamda.Tam olarak cocuk istismarindan anladikalri seyin ne oldugunu Utah'in kurallarini falan ogrendim.Bayan sosyoloji mezunuymus.20 haftalik hamileydi.Ne is yaptigimi sordu cocuklarla evdeyim simdilik dedim.Ne guzel diye agzinin suyu akti.Bende bebek olduktan sonra calismayi hic ama hic istemiyorum dedi:)

Adil yine cikarken yapti gosterisini.Once kalalim gitmeyelim diye basladi,sonra ben bu oyuncagi odunc almak istiyorumla son buldu.Bizim oruc bu cocugun basina geciyor herhalde..

1 comment:

kalimeero said...

oohh ne guzel, afiyet olsun:)) Sizinle iftari ozledim valla. Burada olmak da guzel, orayi ozlemek de. Resimleri gordum, yemis kadar oldum. optum hepinizi.