9/02/2009

12 Ramazan Sali

Sali gunu icin burdaki Ahiska Turk'lerinden Beyzade abileri ve ailesini davet etmistik.Esime biz 6 kisiyiz gelmemiz cok zor oluyor siz gelin sali gunu bize demis:)Once saka yapiyor sandik ama baktik ciddi.Tamam dedimcok severim iftara gitmeye ben zaten:)

Cok sevdigim anneside var evlerinde.Ismi gibi bir insan.Ismi balli nine:)Ne hos di mi?


Bahcelerinden topladiklari yesil dolmalardan dolma,kofteli patatesli yemek,bir suru meyve,kuruyemis, ve bahceden toplanmis enfes domates-salatalik vardi.Ve tabi o vazgecilmez ekmekleri.Birde kucuk bardakalara mayalanmis yogurtlar vardi.Bir kasik aldim nasil kaymagi var,sok oldum.Bu nerenin sutu dedim?Normal sut dedi.Eeee dedim bu nasil boyle yariya kadar kaymak olmus?Gitti mutfaktan getirdi icine ne kattigini.Bir bakarim ki whipping cream:)Dedim balli nine ne kadar akilli kadinsin,nasil aklina geldi boyle bisey?

Gelini oyle tatli oyle guler yuzlu ve kayinvalidesinden oyle raziydiki..Iki tane kucuk kizlari Azra'nin pesinden ayrilmadilar.


Evin buyuk ogluda Adil'le bilgisayarda oyun oynadi.Adil giderken yikti ortaligi ben bu gece burda kalicam diye.

Giderken onlarin adetiymis yeni bebegin kiyafetinin icine ekmek koyulurmus aksam cikarsa?Azra'nin hirkasinin icine ekmek koydu nine.Esim'e Azra'yi verirken ekmegi dusurme dedim?Bu ne yahu dedi?Ekmek, adettenmis dedim:)

Donus yolunda Azra ciglik ciglik agliyor.Meger esim ekmegi koynundan cikarmamis yavrucagin:)Yolda bende kirildim gulmekten.Sonra ekmegi aldik da Azra'da sustu:)

Kendimi Annemin,ablamin evinde gibi rahat hissettigim bir aksam oldu..

1 comment:

Lilyum said...

Ne güzel her gün dostlarınızla birlikte iftardasınız.Azra abisi gibi çok tatlı maşallah..ben eski yazılarının birinde konyalı olduğunu anladım.doğru mu?Benim memleketimde konya eskişehir de ikamet ediyoruz.çok sevindim ayrıca hemşeri olduğumuza:)