9/05/2009

15 Ramazan,Cuma


Cuma aksami universitede okuyan gencleri davet ettim iftara.Once 8 kisilerdi sonra 7 oldular sonra da 5 kisi geldiler.




Ben tabi 5 kisilik yemegi 15 kisiye yeticek kadar cok yaptigimdan hersey kaldi.Bende bugun aksam icin gelicek misafirlerime ufak tefek degisiklerle iftar hazirlamaya karar verdim.



Burda yaptigim kebabin etli ,mantarli, patatesli versiyonunu yaptim.Kiymali sehriyeli yesil mercimek corbasi, pilav,borek,zeytinyagli fasulye,yine yalanci pide,salata ve sutlac vardi menude.

Bugunlerde lise zamanlarini dusunup,simdiki zamanlari unutmaya calisiyorum.Her gunun aksaminda, sabah uyandigimda herseyi unutmus olayim diyorum.Ve unutuyorumda.Gerci ablam tek dersten butunlemeye kaldigimi ve her seferinde tekrar tekrar gecemedigimi soyluyor.Dogru.Ama obur dersleri gecebilmek icin sarfettigim efor yine de tek dersi gecemedigimden bir anlam ifade etmiyor kimselere..



Her seferinde bu son olsun diyorum.Yine diyeyim.Bu sefer inanmaya biraz daha yakin durarak.

No comments: