9/11/2009

19 Ramazan,Carsamba

Carsamba aksami Esma,kardesleri,cocuklari ve esiyle birlikte geldi.Ayse ve esi bir de bekar iki bayan arkadas geldi yemege.Grubun en yaslisi 80 dogumlu olan bendim:)Ozellikle boyle ayarlamaya caslitim.Cunku her bir araya geldigimizde arkadaslarla cocuklardan,dogumdan,emzirme vs..'den konustugumuz icin gencler oylece sessizlesiyorlar:)Bu sefer ben sustum ve dinledim.Gulumsedim bol bol aksam.Her yesin tatli bir guzelligi oldugunuda iyiden iyiye farkettim.




Aksam icin kiymali tarhana corbasi,milfoylu tavuk,zeytinyagli fasulye,kiymali patatesli borek(cok begenildi),nohutlu pilav yaptim.Tatli olarakta artik yapmaktan vazgectigim bir turlu sarilmayan rula sutlu tatlisi ve nerden aklima gelip de koyarak mahvettigim kayisi pureli mozaik pasta yaptim:)Esma'nin getirdigi cupcakelerle tatli olayi facia olmaktan kurtuldu.

Cocuk sayisi yetiskin sayisina gore az olunca sakin,ne konustugunu duydugun keyifli bir aksam gecti..

No comments: