12/20/2006

Bizim Mahallede Kis


Cuma gunu baslayan kar hic durmaksizin pazartesi sabahina kadar yagdi,inanilmaz guzeldi..Dedim insanoglu ne cabuk alisiyor ,aslinda dusunursek kulture,insanlara,hava sartlarina bile..3 yil Arizona'da birakin kar yagmasini,yagmuru bile cok nadir gormusken burda hemen alistik kar olayina:)Burasi bizim on bahcedeki koca cinar agcamiz,sonbaharda iken dokulen cilginca yapraklarin hepsini ben temizlemistim:)


Karin yogunlugundan dolayi hic bir yere cikamadik ancak on ve arka bahcelerde oynadik:)Ama bize fazlasiyla yetti..Resimler arka bahceye inen merdivenler ve bahce..


Bu sarip sarmlanmis oglan da Adil.Ilk once ne yapcagini anlayamadi ama bakti annesi babasi yerden kar alip birbirine atiyor,O 'da hemen oyuna katildi..


O kadar cok kat kat giydirdim ki cocugu nerdeyse yurumek yerine yuvarlaniyordu:)Kardan adam yapma cabalarimizda sonucsuz kaldi,biz yaptikca Adil devirdi,biz guldukce oyun sanip iyce costu:)



15 comments:

umran said...

ah hulya ahhh ne yazsam bos.doya doya yasa kar sefasini...sevgiler adile opucukler...

Unknown said...

Allah nazardan saklasın. canım benim ya. çok tatlı.bakışa bak bakışa. küçük adam!
Ne mutlu size diyorum önce. Ben İzmit'te oturuyorum ve Kasım başından beri yağmur bile yağmıyor. BUgün yağdı sadece şöyle döktüre döktüre. Barajdaki su tükendiği için 1 haftadır sularımız kesiliyodu. Susuzluk çok zor. Çekmeyince bilmiyor insan.
Fotoğraflar da çok güzel. Orda olasım geldi.:))

Unknown said...

Çok uzunca bir yorum yazmıştım. Bende gözükmüyo şu anda ma umarım çıkar:(

Ferhanca said...

türkiyede yağmur yok ki kar olsun ...keşke biraz yağsa susuzluk başladı marmarada...fotoğraflar çok güzel...oğluşunda çok tatlı ::D ...Sevgiler

Anonymous said...

slm hülya,bütün gün istanbulda çamurlu bir yağmurla trafikte 3-4 saat araba kullanınca bu kar görüntüleri beni aldı götürdü ekrana yapıştım dua ediyorum,bu beyazlıgı biran önce istanbulda da misafir edelim diye,ayrıca aşağıdaki yazıda komşun olan hanım ile ilgili bölüm de beni çok etkiledi neden bilmem onu düşünüp dua etmek geldi içimden...ona ve tabikii sana da ve minik oğluna..selamlar...

Unknown said...

Nasıl olur? Ben buraya uzuuuun bir yorum yazmıştım. Şu şapkalı yakışıklıyı da talip olmuştum:)))

hayat said...

Merhaba hülya'cım.Sen iste yeter ben sana her gün yorum bırakırım.Maşallah oğlun çok tatlı.Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömür versin.Evinizin önündeki karlı ağaca bayıldım.kendinize iyi bakın.Öpüyorum güzel kardeşim.Sevgiler..

kalimeero said...

ben de kar resimleri cekmek istiyoruuummmm, sonra onlari bastirip uzerine pullar yapistirmak istiyorummm, geriye bakinca utah'i boyle hatirlamak istiyorumm..

Hulya said...

umran abla keske firsatiniz olsa gelseniz buraya,kizlarla kar oynasak ne guzel olur..

sevgili calikusu;
uff gercekten susuzluk cok fena,bende ogrenciyken depremden sonra adapazarinda cok su kesiliyordu,cok su tasidigimizi biliyorum,Allah yardimciniz olsun.
yorumlarda onay sistemi vr o yuzden hemen gozukmuyor,meraklanma eps burda guzel yorumlarinin..

ferhan,oglunla birlikte sen de gelsene buraya,kar oynariz..

Hulya said...

suheyla;
boyle rahatlayabildiginize sevindim kucucuk bir kar resmiyle..bende cok dua ediyorum bonieye..sen de cok et insallah..

hayat;
bir kizim olsa adini hayat koymak isterim derdim hep,bu agacin birde yesillendigindeki fotg. koymakda nasip olur insallah.yazin geldigimizde oyle cok kus oluyorduki agacin icinde kus sesi herseyi bastiriyordu sokakta..

Kalimeero;
cok guzel bir fikir,ama simdi boyle yazinca cok huzunlu geliyor bana biliyormusun,utah;i hatirlarim falan:(ben senin gidicegini hic aklima getirmiyorum..

Hulya said...

caliskusu;
sapkali yakisikliya talip misiniz:)?

Pınarın Kulubesi said...

heyyy olmuyo ama
herşeye katlanırım ama bu kadar değil artık
kar yağmış miss gibi heryer bembeyaz
biz burda yağmur çamur içinde debeleniyoruz:(((((
bende istiyorum bembeyaz karla kaplanmış yollar çatılar:((
ühü ühü

LaMa said...

booooo!

Hulya said...

Bugun haberlerde istanbul'a kar geliyor deniyodu,dogrumu acep?uzulme sen gitmiyormusun isvec miydi,isvicremiydi?Biliyormusun ben isvicreye cok kirginim:)univ. bitirdigim yil kabul aldigim halde ordaki teknik bir universtedne bana vize vermemislerdi:(hemde 3 defa:(gidersen benden selam soyleme yani..ama sen eglen

lama;ben korkmadim heheheh

Pınarın Kulubesi said...

Merhaba Hülyalar
tamam canım söylemem selamını vay hainler vermemişler vizeyi demek bak bende kızdım şimdi, nasıl gezicem oralarda:)
sanada iyi tatiler,
yüreğin ne için çarpıyorsa yeni yılın sana onu getirmesi dileğiyle..
sevgiler