12/22/2006

Kisa bir Veda..

Sevgili Arkadaslar;
Geldi catti tatil sonunda bu ulkede de,yilda nerdeyse hic bu kadar uzun tatil yok baska,bizde bu firsat deyip Colorada/Denver'a gidyoruz 6-7 gunlugune.Valizler,alisverisler hazir.Kendime kirmizi atki ve eldiven aldim,birde siyah mont aldim.Aylardir ucuzluga girsinde oyle alirim diye bekledigim zaman geldi sonunda bende daha fazla donmadan bir mont aldim kendime,Arizona'daki 3 yil montsuz,kabansiz gecen gunlerimi yad ede ede:)birde kendime pink bir telefon aldim,benimkinin adini pink,esminkinin adini da kara simsek koydum:)-Bahsettim mi bilmiyorum ben esyalar koltuklara cantalara falan isim takarim:),bana'da universteden cok sevdigim arkadasim ulku'den gecti aliskanlik-Mesela ogrenciyken Ulku kendi yatagina uyusuk adini takmisti,cok uyumasinin suclusuda yatakti:)Bir tanidigimiz yasca bizden buyuk bir abla vardiki cok gezerdi,nasil yapardi gezerdi onca sehri oyle hizli anlamazdik,sonra birgun siyah ayakkabilarini farkedince bu ayakkabilarin adi ferrari olsun dedik,hizinin sebebi anlasinsin..Aslinda dah cok komik isimler var ama neyse nerden nereye geldim..

Birde asil kotu haber,fotograf makinemiz bozuldu,simdi tatil oldugu icin servise gonderemiyoruz,haftaya servise gidicek,ne zaman gelicek hic bilmiyoruz daha..Bir de internetimiz kesiliyor bu ayin sonu itibariyle,kampanya suresi doldu,bizede yeni teklif yapmadilar diye bizde kestirdik,butun bunlar benim biraz fotografciliga,ahciliga,internet kurdu sifatlarima bir muddet ara verip ders calismami istiyor sanirim.Subat'in sonu ve Mart'in sonu itibariyle gecmem gereken iki zor sinavim var,akliniza geldikce dualariniza beni de ekleyin lutfen...

Simdilik bu kadar sizleri ozliycem ama kisa sure sonra yine buralarda olucam insaallah..Herkese cok guzel,mutlu,verimli,samimi dostluklu,az yanlizlikli,bol anneli,uzuntulerden hizlica siyrilan,saglikli bir yil gecirmemizi diliyorum..

17 comments:

kalimeero said...

hulya'cigim gule gule git, insallah bekledigin gibi gecer bu tatil. makinemi odunc alma imkanin varsa verebilirim gitmeden. orada bir yerleri cekersin belki. seni ozliceezz:) arayi uzatma..

Anonymous said...

guzel dileklerin icin tesekkurler Hulya... Insallah bu yil sende pesinden kostugun hulyalarini yakalrsin.. Iyi tatiller mutlu yillar diliyorum sana ailenle birlikte.. Gorursen Esra'ya selam soyle..SERAP

Hulya said...

kalimeero;
cok sagol teklifin icin,yok sen cek benim yerimede:)sen benim blog dunyasinda sanal olmayan gorebildigim,sarilabildigim tek arkadasim olsanda bende seni ve kalimeerou ozliycem..

Serap cok sagol,esra;yi gorucem insallah soylerim selaminizi,blogdan yazdi derim ama bak:)annen insallah biraz daha iyi olmustur..Nice senelere

Anonymous said...

slm,hülya,yazını okurken sevindim ve hüzünlendim biraz,tatil güzel de ayrılık zor,dualarımda her zaman yerin olacak,sınavlarında başarılar..selamlar..

Anonymous said...

Hülyacım iyi tatiller diliyorum,Allah'a emanet ol.Madem bütün şartlar ders çalışmanı istiyor,sen de öyle yap o zaman.Yeni yıl için aynı güzel dilekleri ben de senin için diliyor ve bayramını kutluyorum.Sevgiler...
Blogcu olmayıp izleri takip eden arzu

Beyhan said...

Güle güle gidin gelin Hülya'cığım.

Anonymous said...

guzel insan,
hersey guzel gidiyor aslinda ama su turkcemizi de guzel kullanarak bu sayfalari hazirlarsak daha guzel olacak aslinda. (Ahci means Asci???)
Tatilde bunu da dusunursun belki. Birde asla birbirimizi uyarmayi unutmayalim.Mesela yakin arkadaslrindan bazilari "seni Ozliyem" diye yazmis. yeni yetisen hele ki amerikada yetisen yavrularimiza ne kadar iyi ornek olabiliyoruz. Bence bu kisa tatilde bunu da biraz dusunebilirsin. tatilin agiz tadiyle ve huzurlu gecsin insAllah.. Hayirli Bayramlar...

Anonymous said...

size yazdigim mesajdan sonra bir kac arkadasimla ve esimle "ahci"kelimesinin kullanimini tartistim ve turk dil kurumuna ait turkce sozluk kismindan arastirdim.
http://www.tdk.gov.tr/TR/SozBul

kelimenin anlaminda "bak Asci" yaziyor. Peki burda ben yanilmisim belki ama kullanimi cok olmayan bir kelime..

Ama yine de bu guzel Turkcemizin elden gitmemesi icin ugrasalim..Saygiyla

Unknown said...

İyi tatiller olur inşallah
Biz burdayız
Bekliyoruz
Sınavlarım var demişsin umarım kolaylıkla atlatırsın.
Allaha emanet ol

Hülya YILMAZ said...

1. iyi tatiller
2. sınavlarında başarılar
3. yazım kılavuzunda her ikisi de geçerlidir. her ne kadar "aş" dan türeyip aşçı olmuşsa da söylenmesi daha kolay olduğundan yıllar içinde ahçı olarak da sözlüklerde ve yazım kılavuzunda yer almıştır. kısaca:yanlış değil.
4. sağlıklı, mutlu, başarılı, yıllar ve iyi bayramlar dilerim.

Anonymous said...

selamlar,
Ben zaten kelimenin yalnis oldugunu savunmadim.Ama sayfada Turkce o kadar bozuk kullaniliyor ki bunu uyarmak istedim.Guzel turkce ile bu sayfa cok daha guzel olabilir.....
Saygilar

Anonymous said...

Hayırlısıyla gider ve dönersin inş.
İyi tatiller..

İyi bayramlar ve yıllar dilerim..

Selam ve sevgiler

hayat said...

Merhaba hülyacım, iyi tatiller yalnız arayı fazla uzatıpta bizi bekletme:)hayırlı bayramlar ve iyi bir yıl diliyorum sevgiler..

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Yeni yilinizi ve Bayraminizi kutlar, tüm dileklerinizin gerceklesmesini dilerim. Sevgiler Sonia...

Unknown said...

Hadi Hulyaa bekliyoruzz....donun bacim...

Gulenay

LaMa said...

nerdesiiiiiiiiiiiiiiiin?

hayat said...

Hülyacım nerdesin,gel artık...