12/12/2006

Tatatatata:)


14 comments:

Anonymous said...

Hulya nedir bu yaa? :)) Bir resim koymussun gerisi muamma.. meraktan catlatma beni cok ilgincbirseye benziyor...SERAP...

Anonymous said...

Canım kabak muhteşem gözüküyor bu haliyle bile..Tam seyirlik vallahi..Bakalım kapağı açılınca içinden ne çıkacak biz yinede ekrana fazla yanaşmasak ne olur ne olmaz.))))

Yoksa bu kabak değilmi??Amma merak ettirdin canım hadi bekliyoruz seni..Bir sorum olacak sana sen Trabzon'lu musun??Çok öpüyorum seni,sevginiz bol olsun canım benim..

damak tadı
Gül

Hulya said...

serap:)boyle seyler koyunca demek merak edip yorum yaziyorsun seni gidi seni:)kabak etkinligi gununde acikliycam ne oldugunu:)

gul;
biz trabzonlu degiliz,annemde babamda konyali ama karadenizlilere benziyormusum,oyle diyorlar:)niye sordun:)?

LaMa said...

Sen de Lama gibi baslamissin Hulya'cigim :)
Halk merak etsin biraz ,degil mi ?
sevgiler

Hulya said...

:)sanada sevgiler hocam lama:)

Anonymous said...

Allah Allah. Arthur'lu ve kabakli post'larina yazdigim yorumlarin hicbiri gitmemis. var bu iste bir is. Outlook'umdan da bir sey gonderemiyorum. Internet explorer'in yeni surumunu yukledim ondan mi acaba. Oysa cok da kullanisli gorunuyordu. simdi bak bu post da gitmez.
Gul, Trabzonlu olan benim ama uzum uzume baka baka tabi:) hani hatirlatmak babindan.
kalimeero

Hulya said...

gelmedi evet yazilarin,bende blogerin yeni versiyonuna gectim biraz garip surekli sign in yapmak..

Anonymous said...

Askolsun Hulya.. senin sayfanin mudavimlerindenim ben..Hergun bakmadan duramiyorum. Ozellikle yazilarin cok hosuma gidiyor. Inan okudukca gozumun onune geliyorsun. Bugun melike bile pasta yapalim arkadaslarimi cagiralim derken adil'i de saydi. Hala gonlumuzdesiniz. En kisa zamanda gorusmek umidiyle.... SERAP

Anonymous said...

Ne çıkacak bu kabağın içinden ? yarına kadar beklemem gerekiyor anladım :)Süpriz kabak :)

Selam ve sevgiler...

Pınarın Kulubesi said...

Ya bu nedir böle
meraktan kırıldık burda:)
yarını sabırsızlıkla bekliyorum
ama en ilginç tarif bu olmuşa benziyor.
sofraya bundan geldiğini düşünemiyorum
buyrun kabaktan kaşıklayın dostlar:))
Pınar in Klubesi

Not: Bu yorum yayınlamada bir sorunlar var son zamanlarda
o yüzden garanti olsun diye birde anonymous tan gönderiyorum:)

Hulya said...

serap ben biliyorum siteyi takip ettigini,ama yorum birakmadigini dabiliyorum.halbuki sen edebiyatcisin birde:)bazi arkadaslar ben guzel yazamam diyor yorum:)nasil oluyor guzel yorum yazmak onuda bilmiyorum ben ama:)

bugun acikliyorum arkadaslar:)

Hulya said...

serap ben biliyorum siteyi takip ettigini,ama yorum birakmadigini dabiliyorum.halbuki sen edebiyatcisin birde:)bazi arkadaslar ben guzel yazamam diyor yorum:)nasil oluyor guzel yorum yazmak onuda bilmiyorum ben ama:)

bugun acikliyorum arkadaslar:)

Anonymous said...

bu etkinliklerde oy falan veriliyor mu? bilelim de yaraticiliktan oyu sana verelim:)
kalimeero

Hulya said...

sagol emine ya:)