12/06/2006

Minik Tatlilar


Tarif soyle:)
Hazir kucuk kaliplar ve hazir cheese cake kremasi:)Kucuk tartlari 5 dakika firinladim,uzerine hazir kremasini surdum,tekrar firinladim.Sonrada degisik tatlar yaptim.bogurtlenli,ogutulmus orea biskuvili,ogutulmus kit kat cikolatali ve findik fistik karisimli.Bunca hazir seyi kullandiktan sonra yinede bu cheese cake'ler ev yapimi diyebilirsiniz:)



En guzeli bence buydu..Bu arada burda yeni buldum bu findik fistik karisimini,kavrurusak krokant olucak gibi,bilginize:)

22 comments:

Anonymous said...

Çok güzel görünüyorlar,tadları da öyledir eminim.Ellerinize sağlık...Altta ki taban olarak ne kullandınız ?

Selam ve sevgiler....

Anonymous said...

Çok güzel görünüyorlar,tadları da öyledir eminim.Ellerinize sağlık...Altta ki taban olarak ne kullandınız ?

Selam ve sevgiler....

Anonymous said...

Merhaba;Bu minik tatlar enfes görünüyor,çok da pratik.Önemli olan eldekileri hazır da olsa değerlendirebilmek,bence pek az kişi bunu başarabiliyor,tıpkı senin gibi,ellerine sağlık...

hayat said...

merhaba hülyacım ellerine sağlık çok şirin olmuşlar çocuklar bayılacak tabiki bizlerde görüşmek üzere sevgiler.

Pınarın Kulubesi said...

Hülya ben bunlardan yapmayı çok istiyordum biliyormusun
ama malesef bunların hazırlarını burda bulmak mümkün değil:(
kendim bir şekilde yöntemini bulmalıyım. Şu aliminyum kalıpları bulsam yeterli.. Tart ve peynirli kısmını kendim hallederim sanıyorum. Ellerine sağlık beni gönlümden fethetttin:)
sevgiler

Hulya said...

sevgili serin mavi;
alttaki kalip olarak hazir satilan kalipli tartlar onlardan aldim ben ama,hazir alimunyum kap bukursaniz,chesse cake kabi yapabilirsin burcak biskuvi ve yagla..sevgiler

Hulya said...

sevgili izmirim;
tadlarina aksam baktim gercekten cok guzeldi,ustununun susleri evde kalmis kurabiyeler,cikolatalar dan falan olusuyor:)cok sagol

Hulya said...

sevgili hayat;
oglum bayildi ama asil tatli sevmeyen esim aksam eve gelip mutfakta tezgahin ustunde gorunce iceriye seslendi hulyaaaa bunlar nedir yahu:)bende dedim ye bir bak bakalim:)tipleri cok sirin yani aslinda:)

Hulya said...

sevgili pinar;
ben bu alimunyum kaplarindan eminonunde gordugumu cok iyi hatiliyorum,birgun gidersen bir suru pasta susu,kaliplari falan alirsin kendine toptan:)bizim burda o kadar ucuzki bu hazirlari yapsan degmiyor ugrastigina,hatta daha ucuzdur bile belki,eger varsa minik kek kalibin,yada muffin kalibin ona da yapabilirsin bence alttina alimun folya sererek,senin elinden hicbirsey kacmaz,sende bu kadar tatli becerisi varken..

umran said...

Hulya bende gormustum bu kaliplari icindeki crust iyla beraber ama bakip almadan gectim.ne guzel gorunuyorlar oyle....

Anonymous said...

ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar ben de yaparım böyle hazır şeyleri karıştırıp kendi yorumumu ekleyerek ama sonuçta yine de bizim tarifmiz bunlar...

Hulya said...

umran abla sen gormusmuydun bilmiyorum,philadelphia marka kream peynirin hazir cheese cake kremasi cikmis,krem peynirlerin oldugu yerde,fiyati iyi ve tadida nefisti:)Amerika'da yasayan arkadaslarin bilgisine:)

sevgili suheyla,evet aslinda yinede bizim sayilir:)sagol

LaMa said...

Hulyacigim,
degisik denemeler icin tu tu gonderiyorum ozellikle kit kat cikolataliya ama bence ev yapimi olmamis bunlar kusura bakma:)Sevgiler

Hulya said...

ama lama kikatlari ve buskivileri ben cektim robatta:)olmazmi?yinede ozlemisim bak tututulari:)bu arada lama ben baktim gecen hesabimda 140 lama puani var,dedim sirket bana bir katolog gondersede bende puanima gore bisey secsem:)

Pınarın Kulubesi said...

Hülya bana güzel bir fikir verdin
bu akşam çalışmayı gerçekleştiriyor ve yayınlıyorum inşallah:)
mini tartlarım beni utandırmaz, mutlu eder umarım:))
sevgiler

Hulya said...

insaalah istedigin gibi olur..

LaMa said...

Hulyacim,
1000 Lama puanina supriz kampanyamizi kamuoyuna aciklamistim,nasil olduysa kacirmissin:))
Secmece yok kardesim,ben ne layik gorursem o :D
Acik ara ondesin zaten,140tan fazla puanin vardir, borek tatminin icin 200 puan verdigimi hatirliyorum sana.hesabi iyi tut :D
Sevgiler

LaMa said...

Hulyacim,
1000 Lama puanina supriz kampanyamizi kamuoyuna aciklamistim,nasil olduysa kacirmissin:))
Secmece yok kardesim,ben ne layik gorursem o :D
Acik ara ondesin zaten,140tan fazla puanin vardir, borek tatminin icin 200 puan verdigimi hatirliyorum sana.hesabi iyi tut :D
Sevgiler

Ferhanca said...

hülya tam oğluna göre yapmışsın...çok şirin gözüküyolar...ben ordayken oreo bisküvisinden yemiştim bizim negroya benzio ama daha tatlı...öğütüp koymak iyi fikir ...ellerine sağlık...afiyet olsun ...Sevgiler FERHAN

Hulya said...

sevgili lama;
ne zaman acikladin yahu,ben kacirmisim,soyle bana lutfen neymis diye..aslinda puanlardan cok umudum olmadigi icin hesabimi iyi tutamadam galiba:)

sevgili ferhan;
orea evet daha agir negroya gore,benim oglum seviyor,bana cok cikolatali geliyor tadi..aslinda ogutme fikrini gecenlerde gulenay dirt cake diye bisey yapmistiya ondan aldim,evdeki ezilmis orealari gorunce..oglum sevmedi ama tatli sevmeyen esim sevdi:)

kalimeero said...

Ben su ortadaki bogurtlenliyi alsam hazir tatli krizim gelmisken..:) bir ara bize de yapsana bunlardan hulya anne ya, hem zahmetsizmis bak.:) ama ders calisacagim diyorsan bekleriz yani sorun degil:Pp Bizde dervis sabri cok. Hatta sen sinavlarini gec, biz sana yuppii partisi yapalim. bak bu daha iyi oldu.

Hulya said...

kalimeero;
aslinda bunlari size yapmistim,ama cok tatli cesidi gelince cikarmadim digerleri yenmez,getirenlerde uzulur diye.aslinda size birde kabakli bir tatli yapmistimki acayip fensi bisey:)onu da cikartmayi unuttum yahu,cok uzuldum,resmini yayinlarim kabak etkinligi icin,evde kalinca iki gun bekarlarda son buldu yakisikli kabagim:)