8/02/2011

1 Ramazan,2011 Pazartesi

Ramazan basliycak ve oructan sanki hic bir isimi yapamiyacakmmis gibi hissedip son gunlerde evin isleri birikmis utuleri bitirdim,son gun koltuklari ve halilari sildim cocuklar uyuyunca.
Pazartesi once okul kayidi,sonra mukabele sonrada eve gelip hazirliklara basladim.Aksam icin uzaklardan beyhan abla ve ailesi;iki ayri  evli bir cift ,bir adette bekardan olusan gurbumuz icin
-kremali mantar corbasi-butun ramazan mercimek yapicagimdan Turk arkadaslar icin degisik bir corba denedim:)
-Klasik kofte patates yemegim-bu sefer patatesleri zeytinyaginda kizarttim;kurdanla aralarina birer kofte yerlestirdim.
-Pilav
-salata
-firinda baklava hamurundan sosisli ve kasarli borek
-zeytinyagli taza fasulye-Amerika'da yasayan arkadaslaricin ben artik fasulye pisirirken icine buzlukta satilan baby lima beanslerden ekliyorum;cok guzel bir tat veriyor.
-pide-Gelen misafirlerden biride pide yapip getirmis:)





tatli icinde beyhan ablalar icin sakladigim son paket kemalpasayi yaptim,yanina damla sakizi ekliyerek kivamini tutturamadigim ama leziz olan yalanci tavuk gogsu,arkadaslardan birinin getirdigi kucuk cikolata ve fistik ezmesi parcaciklari vardi.

Dun yogunluktan orucu anlamadim;cok hizli gecti vakit.Aksam cok yorulmustum ama cok mutlu uyudum:)

3 comments:

Anonymous said...

Hersey cok guzel gorunuyor,ellerinize saglik,yalniz boregin tarifini yazabilirseniz cok sevinirim :)

emel

Anonymous said...

Hersey cok guzel gorunuyor,ellerinize saglik,yalniz boregin tarifini yazabilirseniz cok sevinirim :)

emel

Hulyalar said...

borek ayni su linkte verdigim tarif gibi sadece ici ispanakli degil;sosis ve kasar dograyarak yaptim.afiyet olsun

http://hulyalar.blogspot.com/2006/10/ispanakli-borek.html