8/30/2011

29 Ramazan,2011 Pazartesi

Ramazanin son iftarinda Lale'lere davetliydik.Cocuklar bolca kudurdu yine,Lale yasli kayinvalidesi ve kayinpedirine bakiyor,eltileri de onlarda misafir.Kendinin de ikiz cocuklari var 4 yasinda.Aksam ciktiktan sonra dusundum,dunyada ne zorluklarla katlanilanlarin otede ne kiymetli oldugunu.Takdir hisleri yine..

Ev Ramazan icin suslenmisti.Yemekte cok guzel tavuklu corba,manti ve salatalar vardi..Cok guzel bir kepekli ekmek yapmis kendisi.Az yedim,son oruc oncesi bol dua ettim,az su ictim, yarin susuz kalirim korkusu olmadan...



Aksam eve gelince Turkiye'de sabah olmasini bekledik,annemleri aradik.Benim gecenkilerden farkli bir hissim olmadi yine...Annemin yaninda olsam,elini opsem,kahvaltiyi annemle annemin kucucuk evinde yapsam diye iclendim...

Bu son iftarla 30 gunluk maceramiz sona eriyor,ben yazarken mutlu oldum,sonrasi icin ani olusturdum kendim icin,Turkiye'dekiler icin de ufacik bir bakis acisi olustuysa gurbete dair ne mutlu!

No comments: