8/11/2011

10 Ramazan,2011 Carsamba

Aksam icin buraya 6 once tasinan bir Turk aileye davetli idik.Onlar bize geldiginde yapmak istedigim corbayi yapamadigimdan,corbayi ben yapip geleyim dedim.Giderken dugun corbasini yaptim.


Aksama ev sahibi 4,ben 3,baska bir misafir 2,diger misafir 1 cocuguyla istirak edince oldukca eglenceli bir gece oldu.Tam oruc vakti;ben suyumu icerken Adil ben aciktim diye geldi,Corbayi ona icirdim.Baskada yiycem anne diyince pilav ve yemekten koydum tabagina ve yedi.Sonra Azra'ya corba icirdim,herkesin yemegin ortasina geldiginde ben anca corbaya basladim.Sofrada yine cok lezzetli salatalar ve dolma vardi.Hic yemekten yemek istemedi canim,salatalardan yedim.

Aksamda bir hintli,digeri kazakistanli iki bayan vardi.Yorucu gundu ama ,bu Ramazanda butun yorgunluklara deger..

No comments: