8/03/2011

2 Ramazan,2011 Sali

Sali gunu iftara davetliydik,gun o yuzden daha zor gecti.Benim hep Ramazan'da gun boyu midem bulanir.Hamilelikteki gibi.Sahurdan sonra baslar,iftara kadar.Sahurda yedigim seyleri degistiririm,tost olmadi cereal;olmadi karpuz ekmek peynir;sadece sut,hic biri fayda vermez.Dunde butun gun midem bulandi.

Gun gecsin diye evde camasir vs islerine giristim;sonrada Cihan'la bilgisayrina fare almaya gittik.Cihan iftara gitmeyi cok severim ben dedi;ve gunu mutlu gecirdi.

Aksam cok nezih bir sofradaydik,arkadasin Arjantin asilli komsusu vardi yemekte.Kulturlerimizden,annelerimizden,yemeklerimizden bahsedip bir dolu ortak sey bulup keyifli bir aksam gecirdik.Ben giderken muhallebili kadayif yaptim goturdum,yemekte de yogurt corbasi;firinda tavuk patates,yogurtlu havuc salata;yesil salata ve pilav vardi.

Misafir eve girdiginde benim icin aa bu senin kiz kardesinmi dedi:)?Sarisin mavi gozlu kiza benzetilmek bana iltifat oldu:),bende evet kardes gibiyiz diye keyiflendim:))

No comments: