8/10/2011

9 Ramazan,2011 Sali

Sali gunu doktorlara davetliydik:)Turkiye'den 3 ay once geldiler,evin beyi burdaki univ.'e arastirma yapmaya geldi.Ailenin adi doktorlar kaldi dilimizde.

Evden cikmadan cocuklari banyo yaptiriyorum,gece gec vakit donuyoruz diye.Tam gunes batarken uyuya kaliyorlar hep yolda,aksamada guclerini toplayip;guzelce kudurabiliyorlar.

 Evin hanimi Egeli .Hersey cok guzeldi;sofra benim damak tadima uygun bir dolu salata ile doluydu.
Universtenin lojmalarinda oturuyorlar,minyatur misali mutfagi ve evi ancak boyle bir samimiyet bu hale getirebilir.


 Aksam iftarda bizimle birlikte komsularini cagirmislar.Ilk geldiklerini kucuk oglu parkta oynarken kaybolmustu arkadasin;bu komsusu ona yardim etmis,oyle tanismislar.Aksam kadina da dedim,kotu seyler bazen iyi bir sebep icin olur ve o an biz farkedemeyiz diye.Arkadasim daha ing. konusamiyor;sofrada birisi;nasil anladin cocugunun kayboldugunu ve yardim ettin diye sordu?Ancak bir anne baska bir annenin o denli telasli olma sebebini anlayabilir dedi!
Bayan yenizellanda ;esi de avusturalyaliymis.Adam univ. 3 sinif ogrencisi,bayan 4 cocuk annesi,ev hanimi.Benden gecti okuyamam diyenlere ibret olsun.


Cok renkli ve zevkli konusmalarin yasandigi bir aksam oldu.
Hayat ne degisik,dunyanin bir ucundan bir insan,obur ucundan diger biri;gelip bir sofrada bulusuyoruz,Ramazandan,hurmalardan,Turk basketballculardan,yemeklerden;sehirlerden konusuyor ve konusmaya doyamiyoruz..

1 comment:

LaMa said...

gercekten cok hos bir sofra, damak ve goze hitap ediyor.
biz de evde 3 iftar yaptik sadece, tam gaz devam ediyor