8/27/2011

26 Ramazan,2011 Cuma

Cuma aksami esim sehir disinda,bizde cocuklarla evde cok guzel aksam gecirdik.Iftara yakin Cihan'in hatim duasini yaptik hep birlikte,dua ettik.Iftar icin ne yapsak diye dusunduk,Cihan menemen yapalim dedi,corba ve menemen yedik,midem bayram etti az ceside.Uzerine yegenimle ilk defa uzun uzadiya oturup,birde uzerine kahve+cikolata keyfi yapabildik.


Iftardan sonra cocuklara dua ettirip amin dedirttim..Kadir gecesi bana hep hic
bir zaman tam anlamiyla ihya edilemez gibi agir bir yuk hissi olusturur her zaman...Allah kabul etsin!

2 comments:

Deli Anne said...

oh maşallah.. demişsiniz ya: "Kadir gecesi bana hep hic
bir zaman tam anlamiyla ihya edilemez gibi agir bir yuk hissi olusturur her zaman." ben de böyle hissederim çoğunlukla ve bazen de gerilir de gerilirim bu yüzden. Sonra bazen sıradan bir gece gibi geçiririm ki en kötüsü bu olur. Sonra bir de kendimi avuturum her geceyi Kadir gecesi, niyetine düşünebilirsin felan diye..

Allah kabul etsin .. sevgiler:)

Hulyalar said...

Bende once gerilirim yazicaktim:)Bu yilki ogrendigim sey hissi olmasini beklersek olmuyor,hersey gayret gerektiriyor,ona da irade diyorlar sanirim.
Allah kabul etsin.