8/06/2011

5 Ramazan,2011 Cuma

Dun biz yine kizlar iftari yaptik:)Arkadaslardan biri calistigi is yerindeki bayan arkadaslarini cagirmis,bizde gruba dahil olduk.Erkeklerde sadece erkeklerin davetli oldugu Ahiskali bir ailenin iftarina gittiler,Cihan cok mutlu dondu iftardan.Bayilmis herseye.Onlarin klasik sofralarin bolca meyve-ahudududan,cilege,karpuza-,kuruyemisler,asitli icicekler olunca Cihan cok mutlu olmus:)

Ben bizim iftara giderken ana yemek yaptim goturdum bu sefer.Ramazan boyunca klasik haline gelicek olan firinda izmir kofte.
Fotograf cekmeyi unuttum;gecenin sonunda ancak bu kareyi yakalayabildim.
Her gun cok cesitli sofralara oturup;sonra keske sunu yemeseydim diye pisman oluyorum.Bu iftarda ekmekde yemedim-normalde zaten pilav hic yemiyorum-,corba,1 kofte,biber salatasi;yesil salata;3-4 zeytinyagli dolma,bir iki kasik kisir ve yesil salata yedim.Tatlida minik bir gullac,Amerikali arkadaslardan birinin yaptigi enfes tarcinli corekten 2 tane yuttum:)baklavanin tadina bile bakmadim yine:)Boylece menuyude yazmis oldum.

Kendi aralarinda isteki ortak insanlardan bahsetmis olsalarda bol bol,bizde onlarla ve kendi aramizda yine cok keyifli vakit gecirdik.Gecenin sonunda kahve icmeyi cok arzu ettik ama cocuklarin uyku saati sebebiyle ben 10.30 gibi ayrildim..

Aksamin sonunda yine amerikali arkadaslara dis kirasi hesiyesi patik ve yazma vererek bitirdi ev sahibi.

-Dun gunduz mukabale icin arkadaslarla toplandik,cocuklar bahcede buyukce legen olan;adina havuzumsu dedikleri seye girip acayip guzel vakit gecirdiler.Bende dun gece yatmadan once her iste bir hayir vardiri bir kere daha inanmanin guzelligiyle uyudum.O anda insan farkina varmasada,sadece Allah'a guvenip teslim olmasi gerekiyor.Cok sonralari mutlaka ve mutlaka goruyor hikmetini.Ayni konusmalari sabah baska Amerikali bir arkadasla yaptik...O da ayni duygularla hemhalmis bu aralar..Hayat..

No comments: