8/05/2011

4 Ramazan,2011 Persembe


Tum burdaki butun kiz arkadaslar tanidigimiz butun yakin kiz arkadaslarla iftar yaptik Turk Kultur Merkezinde.
Hepimiz birer cesit yaptik;cok bereketli ve lezzetli bir menu oldu.Uzun zamandir goremedigimiz bir suru arkadasi gorduk;cok ama cok keyifli vakit gecirdik.


Once Ramazan nedir,nasildir diye bir sunum yapildi,sonra eski rahibe olan  bir arkadasimiz duayi yapti.Ben corbalari ikram ettim;istemeyen var mi corbadan dedim,ve ekledim simdiye kadar mercimek corbasini sevmeyen kimseyle tanismadim diye:)Sonrasinda yemekler yenildi ve yemek sonunda herkes sirayla kendini tanitti,sira bana gelince klasik kendimi tanittiktan sonra,cok mutlu oldugumu;boyle birliktelerin ozellikle Ramazan'da benim icin anlaminin cok buyuk oldugunu soyledim,anlattiklariminda hisselerimi tam tercuman olamiycagini da ekledim.Baktim bazi arkadaslarin gozu doluyor;benimde sesin titremeye basladi;tesekkur edip bitirdim sirami.Aslinda daha neler neler demek istedim...

Yeni arkadaslar edindim;fotograf cektim;yine aslinda ne kadar cok seylerimiz ortak oldugunu dusundum.Turkiye'de kendi milletimizden;dinimizden;dilimizden insanlarla nasil bunca ayriliklar ,birbirini sevmeme olmus-olusturulmus tekrar hayretle farkina vardim.

Programin sonunda osmanlidan kalma dis kirasi gelenegini anlatip;hediye cekilisi yaptik.Kazananlar kenarli islemeli havlulari evlerine goturduler:)

Menude:
Mercimek Corbasi,Orman Kebabi,Pilav,Sarma,Mercimek Koftesi,Brokoli Salatasi,Yesil salata,Peynirli borek,Muhallebili kadayif,aslinda Amerikada dogmus bir Turk kizinin deneyip yaptigi el acmasi borek ve sekerpare.

Ben bu sefer giderken zeytinyagli sarma yaptim.

2 comments:

Deli Anne said...

Ne mutlu size.. Çok gıpta ediyorum.. Burda daha çok yalnınız!

Hulyalar said...

Bencede gipta edilcek bir gundu,belkide Ramazan bitince Ramazandi diycem.Allah sizede nasip etsin bu guzellikleri.