8/22/2011

20 Ramazan,2011 Cumartesi

Cumartesi aksami Turk Kultur Merkezin'de Bosnaklarin davetli oldugu iftar vardi.Biz bir arkadasla birlikte kofte+patates yemegi yapicaktik.Oglen 2 de kofteleri yapmaya basladik.Ben bir taraftan yogururken,nebiyye bitmek tukenmek bilmeyen soganlari cekiyordu minyatur mutfak robotumda:))

Kofteleri yapip,kim kac tane yer diye saydik,herkese 2 kofte 4 dilim patateste karar kilip,kofteleri tepsilere dizme icin degisik kombinasyonlar deneyip,sonunda en guzel gozuken haline birlikte karar verdik.(Nasil unuttum fotg. cekmeyi!)

Aksam gelen her misafir bir yemek getirince bizim kofte patates sonuk kaldi:)Bir dolu bosnak boregi;degisik tatlilar,yemekler..

Aksam sadece corba ve borek yiyip,uzuuun zamandan sonra bir kutu gazoz ictim.Sonra da bir kutudan da yikamadan 3 tane cilek yedim.Cilekten mi ,gazozdan,yoksa ellerimden cikmayan kiyma-sogan kokusundan mi bilmem butun gece karnim agridi,gece defalarca uyandim kusucak gibi...Tovbe ettim yikamadan mevye yemeye..

1 comment:

kalimeero said...

Hulya reklamların hayırlı olsun:) zevkle okudum ramazan postlarını. aklımda kalanlar: susadım, beyti, şükrettim, susadım, beyti..:))