8/17/2011

15 Ramazan,2011 Pazartesi

Yarisina geldik Ramazanin.Alerjilerim oyle kotu oldu ki,surekli nezle-grip gibi dolasiyorum,gozumu acamiyorum.Alerji ilacini ictigim gunde bogazim susuzluktan kuruyor ve aciyor...

Pazartesi aksami iki Turk aileyi cagirdim,birisi yeni geldi,biri de bizim doktorlar:)Aksam icin patates kofte,beyti,bulgur,zeytinyagli barbunya yaptim.Ortaya da degisik yumurtali fasulye kavurmasi yaptim.Sogani kavur+konserve french style fasulyeyi ekle kavur+yumurta kir,pulbiberle servis yap.Oldukca begenildi.

Aksam Adil evdeki kiz misafirleriyle cok guzel ilgilendi,oyuncaklarla cok guzel oynadilar,hatta bir kabin icine sabunlu su doldurup,sulu boya fircasiyla adil kizlarin eline oje suruyor gibi yapti:),kizlarda ojelerini kurutmak icin gece boyu ellerini salladi:))

No comments: