8/24/2011

23 Ramazan,2011 Sali

Sali gunu Nebiyyeh bize az kisi geliyor,sizde gelin dedi.Yuk olmayalim dedim,ama gitmek de istedim:))Evde yanliz iftar yapmamak guzel bir takinti haline geldi bende.Cihan yolda sayiyordu biz bu eve 3.mu 4.mu yemege gelisimiz ne guzel diye:)

Yolda giderken Cihan'a kirmizi kalem,pergel ve defter aradik,bulduk,aldik.Adil biriktirdigi parasiyla ajan takimi-durbun,isiklar vs.-aldi.Benim alerji ilacim bittiginden butun aksam ve yol boyu nezle gibi dolandim durdum.Ama iyki gitmisiz,cok guzel seyler yedik,guzel sohbetler yaptik,keyifle gulduk,bir dolu da ani olusturup donduk eve.

Sofrada mercimek corbasi,firinda patlicanli kiyma,pilav,Azra'nin yemeye doyamadigi brokoli salatasi,peynirli borek,karisik yogurtlu kizartma ve kadayif vardi.Fotograf cekmek icin hazirlandim,dehsetle farkina vardim,esim makinanin pilini sarja takmis megerse evde!Anlattiklarimi gozunuzde canlandirin artik:)

Bu gurbeti guzel kilan en buyuk sey dostluklar,hep baki olsun!

1 comment:

buket said...

ee çrşmb prşmb, cuma nerde