9/29/2006

Firinda Salmon


Bugunler de annemi cok ozledigim icin bana hersey Istanbul'daki evimizi hatirlatiyor,pisen baligin kokusu bile..Aslinda bile dememem lazim cunku bizim evde pisen en cok sey balikti..

Ben salmonu eskiden koca bir paket taze olarak aliyor,bir kismini yedikten sonra buzluga kaldiriyordum.Ama artik kucuk paketlere ayrilmis sekilde buzlukta gordum ve aldim.Baligi kesmek yada yikamak zorunda kalmiyorsunuz.Bir ogunluk icin bir parca cikarip yag tuz karabiber ve kirmizi biberle sosladim ve firina verdim.Adil bayiliyor baliga..

Yaninada bol limonlu yesil salata cok guzel oluyor..

1 comment:

Anonymous said...

Hulyacigim Allah anali babali buyutsun ablanin bebegini insallah. Bebek kiz mi erkek mi adi ne yazmamissin. Ltfen nufus kagidi bilgilerini ihmal etme :)) Gorusmek uzere..SERAP