9/22/2006

Kozlenmis Patlican Salatasi


Salatanin adini ne koyayim bilemedim aslinda.Eskiden bu salatayi sebzeleri tek tek firinda kozliyerek yapiyordum simdi kavanozlarda hazirlarini bulunca baya sevindim:)

Salatanin icine Kozlenmis patlican,Kozlenmis kirmizi biber,enginar(buda kavanozda satiliyor),maydonoz ve ayrica dograyip tuz atip sonrada yikadigim sogan var.(boylece sogan midemizi yakmiyor)

sosun da ise;
zeytinyagi,limon,karabiber,tuz,sumak .

Dun gelen misafirlerim vegeteryan olduklari icin bol salata ve sebze vardi.
Bugun bir arkadasimla telefonda konusurken bak siteye cok sey koyuyorsun dikkat et kilo alicaksin sozlerinden sonra acaba bunlari koymasam mi dedim,ama baktim hepsi hafif guzel seyler:)

Birde onumuzdeki hafta yogun olucam,siteyle cok ilgilenemem diye bahane uydurarak kendimi kandirdim:)

No comments: