9/18/2006

Meyvali Kek



Cumartesi gunu bir yere gidecekken hemen su hazir keklerden yapayim dedim,icine yumurtalari kirarken baktim bir yumurta eksik.Karisim oylece iki gun bekledi buzdolabinda dun aksam da artik gidip yumurta alip yaptim zavalli keki:)

Hazir kek un karisimindan havuclu olanindan yaptim ben.Kutunun ustundeki tarifdeki gibi 3 yumurta ,1 bardak su, cay bardagi kadarda sivi yag koyuyorsunuz.

Icine kurutulmus uzum,kucuk kucuk parcalara ayrilmis kuru kayisi ve kurutulmus cranberry koydum.

Ici yumusacik ayni pastanelerdekilere benzeyen 6 kucuk kekim oldu.

Bu kek kalibina karisim cok geldigi icin ben kalan kisminida kucuk dikdortgen kaliba dokup pisirdim,uzerinede cikolata sosu doktum.

9 comments:

kalimeero said...

Hulya, ben de size cikolatali kek yapmistim dun. Sunger gibi oluyor gercekten. Keske burada olsaydin, seni aradik..

Hulya said...

Bende dun neler kacirdim diye sitene girip duruyorum sabahtan beri:)tuh,cikolatayida ne cok seviyorum..

Anonymous said...

Hulyacim blogun gecekten guzel. Mudavimi oldum diyebilirim:)basarilar....

Hulya said...

peki siz kimsiniz?tuc az :)?

Anonymous said...

Ellerine saglik Hulya hepsi cok guzel gorunuyor. Birde su kepekli ekmeginden yapsanda olculeri alip bende pisirsem. sevaba girersin valla :))

Anonymous said...

Hulya aslinda cok acik kim oldugum sadece kisaltmalarini yazdim ne cabuk unuttun ilk yerini.ismimi de cikarabilecegini dusunmustum sondaki harflerden ;)

Hulya said...

sevgili serap?
kepekli ekmek aklimda benimde hatta adini serabin sevdigi ekmek mi koysam diyordum:)

umran abla anladim tus az yi ama um dikkatimi cekmemis,tuh..unuturmuyum hic tusconu..

Anonymous said...

serap'in sevdigi ekmek dersen benim de reklamim olmus olur boylece iyice populer olurum sayende..:)) Gorusmek uzere kolay gelsin canim...

kalimeero said...

Muzeyyen de kepekli ekmegi soruyordu, yazarsan o da faydalanmis olur.