9/29/2006

Besinci Kez Teyze Olmak



Insan hayatindaki bir sonraki basamagi bilmediginden simdiki zamanda herseyi cok iyi anlayamiyor..

Annem hep siz anne olun oyle anlarsiniz beni derdi dogruymus..Ama simdi ben de anne oldugum icin yeni bir bebegin dunyaya gelmesinin,getirdiklerinin,zorluklarinin,mutluluklarinin farkindayim.Bunca uzakliga ragmen ablamin hamilileginden bugune kadar olan butun zamanlari heycanla yasadim..Ve sonunda..

Artik uzun suredir icimdeki cirpinti,carpinti sona erdi.Ablam 3. kez anne bende yeniden teyze oldum..Dudaklari yine bana benziyen baska bir bebek daha,yuppi:)

Aslinda butun anneler bir cicekden bir hediyeden bir kac ovgu dolu sozden daha cok fazlasini hak ediyorlar,ve sanirim hissettigimiz guzel duygularla karsiligini aliyoruz..

Butun annelere,anne adaylarina,anne olmak isteyenlere..

google'da buket dedim bu cicek ve bu adresten resmi buldum.

8 comments:

kalimeero said...

Hulya ilk tebrik benden olsun. ne guzel. ben de ilk teyzelik haberimi okulda bilgisayarin basindayken almistim, sevincten sekilden sekle girmistim:) cok hos bir duygu gercekten. ablani benim icin tebrik et. benim de ablamin bir kac aya oglu dogacak insallah. o zamani da Allah gostersin, paylasiriz sevincleri. cigliklarin hep sevinc cigligi olsun. sevgiyle.

Hulya said...

sagol emine,insalah.ben birde asil teyzelik gunlerimde lise ve universtede ogrenciydim,o zaman daha bir baska tatli oluyrdu teyzelik tabi..

umran said...

Tebrikler hulya ,ablanada selamlarimi ve dualarimi gonderiyorum

Hulya said...

tesekkurler umran abla.

Damak Tadı said...

Sevgili Hülya,
Tebrikler,Allah analı babalı büyütsün.Güzel duygu olsa gerek hiç tatmadım,çok isterdim.((((
Umarım bundan sonra da sevinçleriniz devam eder.))

Sevgiyle kal,kalın..Ablanı da tebrik ederim..

Gül

Hulya said...

gul;
cok sagol.bilmiyorum ben teyze oldugumda acaba baska cocuklari bu kadar sevebilirmiyim derdim yegenlerim icin.anne olunca degissede olaylar:) teyzelik duygulari bi baska..

Anonymous said...

Ben de iki kere teyzelik duygusunu tatim,yegenlerim canim benm:) (profilimde de yaziyor zaten) Bir ablam var ve soyledigine bakilirsa tekrar teyze olmayacakmisim:) Sira ondaymis ,teyze olma sirasi yani:)
Allah bilir tabi ki.
Anali babali buyusun,hayirli bir evlat olur insAllah

Hulya said...

tesekkuerler,ama bak anne olunca teyzelik neymiski diyor insan:)demedi deme :)