9/13/2006

Sinitzel ve Domatesli Pilav


Sinitzeli yapma fikrini Turkiye'den bizi ziyarete gelen annem getirdi.O burdayken bize yapti ve cok begendik.

Bugunde ben kendim tecrube ettim ve sahne oldular.Eger sizde tavugu kemiksiz sevenlerdenseniz bu kacirilmiycak bir tad.

Tavuk gogsunu ince dilimleyip vurarak inceltiyorsunuz.(Ben bunun icin wallmartan buna benzeyen bir alet aldim,ama yoksa bos bir kavanozuda kullanabilirsiniz)Inceltilmis tavuklari once una sonra cirpilmis yumurtaya en sonda galeta ununa batirip kizgin yagda kizartiyorsunuz.

Domatesli pilavida degisiklik olsun diye denedim,sehriyelerden sonra rendelenmis domatesi hafif pisirip pilavi yapiyorsunuz.Aslinda sinitzelin yanina kizarmis patates iyi gidiyor ama cok kizartma olmasin diye ben yapmadim.

2 comments:

Anonymous said...

Hulyacim,
Bu sinitzel ve pilavli tabak,
bana birseylerin bittigini ve bir cok seyin yeni basladigini gosteriyor????:))))))

Yaniliyormuyum yoksa?

Ne kadar gizemli yazdim dimi:))))

Hulya said...

himmm evet yeni donemimiz hayirli olsun hepimize:)