9/20/2006

Sabah Kahvaltisi icin Firinda Peynirli Ekmek


Bu sabah ssat 6.45 de esimi is yerine birakmak icin evden ciktik.Hava hem yagmurlu hemde hala karanlikti.Eskiden is yeri ev mesafemiz bu kadar uzak olmadigi icin sorun olmuyordu ama artik 17 mil git 17 mil geri gel bizi baya yordu:)Adille ikimiz konusup karar verdik ;madem bugun arabayi da aldik babamizdan ,guzel bir kahvalti yapip oyle cikalim disari dedik..

Evdeki kurumus ekmeklerden iki buyuk dilim benim icin,iki kucuk dilimde oglum icin kestim.

Sosu icin;1 yumurta, biraz sut(ekmegi yumusatiyor cunku),bir domates rendesi,corek otu,ve krem peynir rendesi(bizim evde kurumus krem peynir vardi nerdeyse rendelencek hale gelmis:),ben onu koydum.)siz isterseniz kasar peyniri, beyaz peynir koyabilirsiniz.Bir de ben koymadim ama isterseniz siz cok az yag ve tuzda ekleyebilirsiniz.

Firina verdim(375F),20 dakikada pisti.

2 comments:

kalimeero said...

Bayilirim bu tur kahvaltiliklara. Ben de bir benzerini arada yaparim. Ekmegi nasil kestigini anlamadim, butun gibi duruyor?

Hulya said...

Evet cok lezzetli.Cocuklar icinde bire bir,peyniri yumurtayi domatesi bir arada yedirebiliyorsunuz:)Ekmek iki buyuk dilim ust uste:)adilin kucuk dilimlerini cekmeye sabri yetmedi:)