9/10/2006

Seftali ve Cilek receli


Gecenlerde daha yeni dalindan koparilmis koca bir kutu seftali satin alip iki arkadas aramizda paylastik.Yine de bunlar bize cok napicam dedigimde recel yaparsin fikrini hemen degerlendirip seftalileri soydum,dilimledim ve uzerine seker serpip bir gece beklettim.Ertesi gunu receli kaynatip kavonozlara kaldirdim.

Ben receli olcusuz yapiyorum ve her zaman cok guzel tutuyor,sanirim bu annemden bana gecen dogal bir yetenek olmali:)


Annem ben universtede ogrenciyken recel yapip gidecegimiz zaman valizin bir kosesine sigdirirdi.Ablam hala Amerikaya koli gondericeginde "abla burda var bende yapiyorum" desemde "yok bu taze kayisindan yeni yaptim" deyip bir kavonoz gonderiyor deniz asiri yollardan..

Cilek recelim ise "burdaki cileklerden recel olmaz diyenlere" inat sahane oldu..

No comments: