1/15/2012

1 Ocak 2012/Adil'in dugunu

Yilbasina yorgun ama cok mutlu uyaniyorum...Sabah son silme superme hazirliklarindan sonra,Adil'i hazirliyorum.Saskin ama mutlu.Azra neler oldugunu anlamiyor,kalabakliklara anlam veremiyor,sanki biraz da kiskaniyor..Ama en cok ben mutluyum muhtemelen.Uzun yillardir goremedigim herkesi mevlud bahanesiyle gorucem diye.

 Azra abisin terliklerini giyiyor surekli:)

Hersey prosedure uygun ilerliyor,ikramlar yapiliyor,sunnet sekerleri ikram ediliyor,birde nikah sekeri gibi babaannesinin yaptirdigi hatiralik kucuk camlar dagitirliyor..
Terliklere dikkat:)!
Simdi ben burda hangi birini yazayim bilmiyorum?Ulkunun hasta haliyle iki kucuk cocuguyla arabasiz taaa uzaklardan gelisini mi?Ablamin oglen 12de gelip,gece 12 otobusuyle donusunu mu?Halamlarin bir gun onceden yola cikip gelisini mi?Kucuk cocuklarini birakip gelen arkadaslarimi yoksa cocuklari yaninda getirip bene tanistirip:),mutlu olusmu mu?Mutfakta canla basla servise yardim edenlere mi?Bilmiyorum!Herkes hersey cok guzeldi.Bence daha guzeli de olamazdi!Cok ama cok mutluydum.







Once arkadaslarla bolca fotograf cektirdik.

Sonra yengemler,halamlarla...

Aksama dogru Fatma ablami otobuse bindirmek icin asagiya gecirdik...

Aksam Sevin Abla'nin getirdigi enfes pastayi klasik once cocuklara uflettik,sonra da afiyetle yedik.Sanirim hayatimda yedigim en iyi pastaydi!Bayildim,


Aksam ilerleyen saatlerde Nuray ablamin taa Adana'dan omer seviyor diye alip tasigi kestane geceye damgasini vurdu.Bu da yedigimzi en guzel kestane oldu!Kapir kapis afiyetle yedik.


Gece annemle ablami yolcu edip,bir kac poz daha fotograf cektirip,gunu bitirdik!

1 comment:

Esma said...

Hayirli ugurlu olsun canim, Rabbim dugun yemeklerini de daha guzeliyle yasatsin insallah, sevgilerimle