1/12/2012

Aralik 21 Carsamba,pazar ve AVM,universteden dostlar...

Carsamba Melike'yle bulusup Fatih carsamba pazarina gidicez birlikte..Melikeyle universte hazirliktan beri arkadasiz..O sariyerde ben yenikoyde hep ayni otobuse binmek icin birbirimizi caldirirdik telefonla:)Eskiden kalma aliskanlik yine oyle buluscaz diye ayarladik,sonra kafama dank etti niye sariyer'e gitmiyorum diye:)?4 yil sonra kalabalik otobusun neresinde sarilayim dostuma?

Bulustuk gittik pazara,yine cok guzel tabi hersey...Fatih sultan mehmetin kabrini ziyaret ettik,dua ettik.


Oglen donmeden melike bana madodan fistikli kesme dondurma ismarladi.:)Oglen baska bir arkadas aradi sabah gelemedim,simdi siz buraya gelin dedi:)ne vaat ediyorsun bize dedim?her sey dedi:))

Avm'de bulustuk,gezdik dolastik.Yemek yedik.gecmis seneleri ozetledik hizlica!Eskiye ozlem mi,eskideki saflik ne bilmem bizi bu denli birbirine baglayan?

Yemek yerken aklima fotografini cektim o anin,o keyifin.Kotu gun ve zamanlarda hatta anlarda kullanilmak uzre!Turkiye'de insanlarin yakinlarina kusme,darilma gibi luksleri var.Gurbettekiler bilir ki ne bizim boyle luksumuz ne de hakkimiz oluyor...Insan balik misali icinde yasadigi nimetinin farkinda degil,sebebi de bu olsa gerek.

Aksam benim ta ortaokuldan ,sonrasinda lisede hepimizin ayni sinifi paylastigi,hatta Universtede bile ayni fakultede okudugum arkadasimiz Emre'ye gittik..Dile kolay 15 seneden fazla!Eskilerden dem vurup,kim ne yapmis ne olmusu aktarip,planlardan bahsetip cocuklarimizi kaynastirdik.Onlardaki de degisik bir kan cesidi herhalde,onlarida kan cekti:)Azra butun gece efecim dedi,efe Adil'e kocumsun sen benim dedi durdu:)

No comments: