1/11/2012

Aralik 16 Cuma 2011/En guzel dostluklar,sofralar..

Cuma sabahi annem yenikoye gecicek,sabah erkenden uyandim,annem kalkmis hazirlanmis zaten.Annemi duraga goturdum,minubuse bindirdim.Sonra tabi eve gitmek istemedim,basladim pasajlara girip cikmaya.Herkes yeni aciyor dukkani,siliyor supuruyor:)

Pasajin birinin icinde basartuler buldum,arkadaslarin siparislerini begendim,sectim.Sabah herkesin kalktigini dusundugum vakitte eve dondum,kahvalti yaptik.Ablam oglen arkaslariyla plan yapmis,bize de Gamze geldi..Hic yaslanmamis dedigim tek kisiydi.Dile kolay 94den beri arkadasiz.Ne mutlu bize..Herkes hayret ediyor hala paylasicak ne buluyoruz diye,oyle cok sey varki hala paylasicak!Gelirken cocuklara hediyeler almis,simit almis:)

 Sobanin ustunde azranin pijamasi isitiliyor..

Ogleden sonra Omer'le cocuklari yikadik,esyalari hazirladik,biraz simit ayran atistirdik.Aksama dogru Omer'in kuzeni geldi,aldi bizi arabayla evlerine gectik..Yeni evli evi,cok sahane bir sofra,inanilmaz leziz yemekler.Yedik ictik sohbet ettik.

Gece Omer'in anneannesine gectik..Istanbul'da en sevdigim yer.Sobali mis gibi bir anneanne evi..Kendi anneannemle yasamadigim her guzelligi tattim.Cocuklarda ninem ninem diye donup durdular etrafinda.Eve gelince hala cocuklarin elinde biseyler yiyip durdular..Gece Adil panik bi sekilde anne Azra kusuyor diye uyandirdi bizi..Oyle cok karistirdiki midesi dayanamadi kizin!

No comments: