1/22/2012

Ocak 6,Cuma/Dolmabahce+Fatih



Sabahtan niyetimiz cocuklarla Dolmabahceye gitmek.Adil mizlanip,Azra'yada guvenemiyince biz Omer'le birlikte gidiyoruz.Besiktas'tan sonrasini yuruyoruz.Kapida dehset bir sira.Once biraz bekleyip,sonra pes ediyoruz!Benim zaten gonlum yok!Cok gezdim dolmabahceyi!Hadi diyorum Fatih'e gidelim,ben kendime kap bakayim,sende Fatih'in turbesini ziyaret edip cumayi orda kil!


Fatih'e cikiyoruz.Sezon olmadigi icin aradigim kaplari bulamiyorum!En sonunda bir yere giriyoruz.Hakan tesettur du galiba adi!Gurol Porselenin karsisinda bir yer,isiklardan asagida!Bu tarifi anca Fatih'i iyi bilen bulur ama olsun!Cok guzel kaplar bulup,aliyorum.Omer namaza gidiyor,bende fildir fildir Ozlem'e gondercegim paket icin kargo ariyorum!

Annem ariyor,eve beni gormeye gelicek olan bir akrabamiza yetisemiycegimi anliyoruz!Cuma bitince yemek yiyip,kosa kosa Yenikoy'e gidiyoruz,yetisemiyorum.Annemle vedalassaz!Yarin sabah gelme diye tembihliyorum annemi!Evden cikip,duraga gelmeden inanilmaz bir aglama tutuyor beni!Simdi yazmak kolay geliyor,ama sanki boyle zehir zehir biseyler akiyor icime!






Aksam yine valizler,yine valizler..Vedalasmaya gelenler,hatira fotograflari...

No comments: