1/14/2012

Aralik 29 Persembe/Eyup Sultan Ziyareti

Persembe Sabahi Adil'i giydirip susledik.Hala utaniyor..Eyup sultan'a goturcez ziyarete.Annem'i de alip,Emre'nin soforlugunde gidiyoruz..Yolda Adil'e hatirlatiyorum Eyup El-Ensarinin kim oldugunu,nasil Istanbul'a geldigini..



Kis zamani tabi,hic cocuk yok Adil'den baska.Goren Adil'i tebrik edip,seviyor..Adil anlamiyor,ben seviniyorum..Bir kez daha bolca dua ediyoruz..






Donuste Adil'e guzel poz vermesi karsiliginda istedigi oyuncagi alicagimi vaad ediyorum.Gecen hafta pazarda 2 lira olan oyuncagi sunnet kiayfetlerimiz hasebiyle 10 lira fiyat soyluyorlar..7 liraya aliyoruz..Bu tip seylerde ben bende yana helal ediyorum,ama bence yinede bir hesabi vardir bu ticaretin!

Eve dondugumuzde,Adil hizlica ustunu cikartiyor.Cocuklari son bir kez daha yemeleri icin hamburgerciye goturuyoruz..

Yarin hastaneye gidilcek!Tatilin benim icin en gergin gunu!Aksam Omer'in kuzeni ve arkadasi gelip,sunnet icin evi sada ama sahane susluyorlar..


2 comments:

Deli Anne said...

Maşallah:) Allah güzel günlerini göstersin yavrularınızın.. sevgiler:)

Hulyalar said...

Amin,hepimize!