1/11/2012

Aralik 14 Carsamba/Ablam

Carsamba gunu erkenden uyandim,kahvalti hazirladim.Annem neredeyse tek aktivitesi olan hastaneye gitti:(Geldiginde kahvalti hazirdi.31 yasindayim,hic hatirlamiyorum ki Yenikoy'deki bu evde ben anneme bir kahvalti hazirliyayim..








Cok mutlu keyifli kahvaltimizi yaptik.Omer'le Adil topkapi sarayini gezmeye gittiler,bizde oglen namazdan sonra Maltepe'ye ablama gitmek icin yola koyulduk...Aman Allah'im ne buyuk sehir Istanbul..12 gibi ciktik,4.30 a gelirken ablamin evine ulastik.Ablam dolma sarmis bizim icin,cok lezizdi..Hizlica atistirdik,disciye gittik.Annemin disi cekildi,benimde kanal tedavisi olucak dislerimden biri oyulup ilac yelestirildi.Sifayi veren elbet Allah,ama doktorlarin eliyle oluyor.Ben o yuzden butun doktorlara karsi hep bir hayranlik,minnet hissi duyuyorum..

Aksam amcamlara gecme planimiz vardi,Omerler gecikince_kolay degil ta sultanahmetten maltepeye gelicekler-,amcamlara yarin gitmeye karar verdik.Aksam yemek yendi,ben disimden bisey yiyemedim,cayi koyunca ablama hadi disari cikalim bakinalim dedim.Nuray ablam gibi oldum.O da Tokat'tan gelince hic duramaz,gece gunduz gezmek isterdi Istanbul'u:)

Aksam dolastik,ekler pasta falan aldik.Magzalar hala acikti,cok calisiyor herkes,belkide o yuzden oyle bikkin calisiyorlar...Hele anneler icin ne zor!Orta yasin ustunde muhtemelen anne olan bir suru kadin magzalarda 9-10'a kadar calisiyor..

Anneler sabirsiz,tahammulsuz.Buyuksehirden mi,sabirlarini tuketen baska seylerden mi bilmem,cocuklarin bir hatasina tahammulu yok.Benide o yuzden cok rahat buldular..Bide bizim burdaki anneleri gorseler ne derler kim bilir!

No comments: