1/11/2012

Aralik 12 Pazartesi 2011/Uskudar-SIKICA baglanmis Dostluklar +Emirgan ve lise yillari



Sabah erkenden uyandim,kayinvalidem i$e ben de anneme gidiyorum.Hava karanlik,pastaneden simit,pogca alip annemi uyandirdim,kahvalti yaptik birlikte..Boyle sevdigin bir pasta gibi annem,asla doyamiyorum,ve icimde surekli az bir zaman sonra ayrilcagiz hissi beni yiyiyor...

Minubuse binip Besiktasa,ordan da vapurla Uskudar'a geciyorum...Eski is yerimin onune dogru yuruyorum,anilar devam..Bedriye aliyor beni,yaslanmamis ama sanki daha da kuculmus,zayiflamis.Hayat diyoruz..

Mubarek asuresinden ikram ediyor,konusuyor,ara ara guluyor,ara ara agliyoruz..Kolay degil 4 yili ozet gecicez acisi tatlisiyla..Her elestiriye her yoruma acik dostluklarin sahibiyim ben.Yanlis anlasilirim,yada yanlis anladim hisleri olmadan doyasiya sohbet ediyoruz.Tavsiyeler istiyoruz birbirimizden,hayata dair plan yapip,olmazsa olmaz hayallere de dem vurup icleniyoruz..Amerika'da firsatci kestaneler yok ama,Bedriye gibi kuralsiz dostumda yok!

Oglen oldu,beni Uskudar'da dukkanlara goturuyor,benim icin esarp seciyoruz,hediye ediyor..Zevkine guvendigim ilk isim.Kendi begendigimden vazgecip,onun begendigini seciyorum.sonra bana simit alip,vapura bindiriyor.Yine ayni his,doymamislik ve tuhaf bi ayrilik hissi..Gazete aliyorum vapurda kafam dagilsin,okuyayim kurtulayim bu icteki huzun hissinden diye..






Buyukdere'ye gidiyorum,ogleden sonra hadi Emirgan'a gidelim diyoruz..Sutis'e gidip guzel biseyler yiyoruz.Omer'le benim mezun oldugumuz okula gidiyoruz,cocuklarla fotograf cektiriyor,durakta otobus bekleyip lise gunlerini hatirlayip, bogaza hayran oluyor,donuyoruz..

Yarinki plan eminonu..

1 comment:

Deli Anne said...

o hüznü bana öyle kolay geçirdin ki, belki de şu sıra düşündüklerim ve hissettiklerimle ilintili.. güzel gezmeler olsun:)