1/11/2012

Aralik 15 Persembe/Erenkoy Pazari+Amcamlar

Sabah erkenden kahvalti yapiyoruz.Ablam pastirma almis,super!Yumurtali pastirmayi bi guzel yiyiyoruz.Sabah erkenden trene atlayip ablam beni Erenkoy pazarina goturuyor..meger sosyete pazariymis,ustume basima anca bi esofman bulabiliyorum.Ama hayranim pazara da ,pazarcilara da.Bizim burda universtelerde ogretilen pazarlama,iletisim,ses tonu,goz kontoagi,ilgiyi cekmeyi basarma vs gibi basliklarin hepsinde uzman bizim turk esnafi.

Donuste bir dukkanin onunden gecerken kot etek begeniyorum,ablam aliveriyor benim icin.
Oglen olmadan donuyoruz eve..Zeynep'i okula hazirliyor,birakiyoruz.Ablamin okul oncesi ve sonrasi takilip cay icip sohbet ettigi arkadaslariyla tanisiyorum.Hepsi keyifli,neseli,kibar insanlar.Mutlu oluyorum bende!




Zeynep Azra'ya oyle guzel davraniyorki,yillardir bekledigi megerse bir kiz kardesmis yavrucagin.Azra cok mutlu,kedi misali mir mir dolaniyor..

Ogleden sonra disciye gitmeden once Annemle ablam bize yine balik yapiyor.Sonra yine disciye gidiyoruz.Omerle benim disleri yapmaya devam.Aksam amcamlara geciyoruz hep birlikte.Kuzenim esi ve cougula ilk defa tanisiyoruz.Hersey kandan sanirim,hemen isiniyoruz birbirimize.Herkesi ozlemisim.Annem cok keyifli,hic kalkmak istemiyor aksam:)Bende mutlu oluyorum.

No comments: