1/13/2012

Aralik 26 Pazartesi /Outlet

Pazartesi ablam izinli,bizi outlete goturcek,Omer'e slim fit gomlek bakcaz:)Ablamin arabasinada degisik bir versiyonla 3 fil ve fil yavrusu nasil sigarin baska bir ornegiyle fit ettik:)Bu sefer on koltuga  beni koydular!Donuste Alperen'e verdim yerimi,yazik cocuklarla perisan oldu arkada.

Outlet'te gomleklere baktik!Ben pazarlara alistigimdan hersey pahali geldi bana:)/cocuklari oyun yerinde oynatip,simit ve meyveli sut aldim.Bizim cocuklar buyuk hevesle yerken,Turk kizi zeynep burun kivirdi:)Caresiz acliktan yedi:)



Pazartesi aksam ablam donuyor Tokat'a.Cocuklarla biraz daha kudurdu,sevdi,kucakladi,optu.
Aksam biz Utah'da tanistigimiz,simdi Ankara'da yasayan bir arkadasa yemege gidicez.Sagolsunlar yine bizi gelip evden aldilar.
 Yeri gelmisken not duseyim Bedriye'nin benim icin begendigi esarp..:)


Giderken yanimda Nihan'i da aldim,cok sahane yemekler yiyip,hasret giderdik..Tatli olarak tirumisu vardi!En sevdigim tatli!Bayila bayila koca bir dilimi bitirmeye gayret ettim.

Eve donduk,ablamla Alperen'i otagara goturduk..Yine ayni adi konmayan belki siz okuyanlar icin anlamsiz huzun..

Ablamlara benzesem ben.Hepsinin cok sahane ozelliklerinin hepsi keske bende de olsa.Nuray Ablam gibi 40inda bile guzel,sevgi dolu,tatli dilli,Fatma Ablam gibi gonlu zengin,comert,Buket Ablam gibi emin,guvenli,guven verici,tam inancli olsam...

1 comment:

Butterfly said...

Hülyacım yaff daha 39 um ama olmuyo:=))) takip ediyorum Türkiye yazılarını. bitince toptan yorumlayacam:) özledim hepinizi.