1/13/2012

Aralik 25,Pazar/Haci Bayram+Odtu



Pazar sabah namazi icin haci bayrama goturdu ablamlar bizi.Ablamlar,omer ve enistem.Cok guzeldi.Ben daha once gitmistim ama sabah namazina degil.Sabah namazlarinin havasi daha baska sanki.Tanidigim herkese dua ettim isim isim.Cok guzeldi..

Donuste hemen dunya hayatina adapte olup,firindan simirtler alip,evde cok guzel kahvalti yaptik cesit cesit peynirlerle.En sevdigim kahvalti simir.peynir ve cay!




Sonra Odtu'yu gormek anilarini tazelemek icin Omerle yaptigimiz plana evin universite adaylarinida dahil ederek,ablamin soferlugunde Odtu'ye gittik.Omer ani tazeledi,cocuklar motivasyon kazandi,ben de iste universte degilmi butun kampusler ayni ,bizimki bunda da guzel diye burun kivirarak gezindik...



Aksam evde antep mutfagindan ablamin tabiriyle kolay ama leziz sogan kebabi vardi.Afiyetle onlari yiyip,yine gecmis gelecek yillarin uzerinde konustuk..


Aksam cocuklarla geleneksel olarak oynadigimiz Tabuyu oynadik.Herkes buyudugunden mi-? neden bilmem acayip olayli kavgali kufurlu gecti...Gecenin sonunda bir omur gecsede bir daha asla oyun oynamiycagima yemin ettim,cunku insan kendini kaybediyor..!


No comments: