1/22/2012

4 Ocak Carsamba/Sariyer Pazari

Carsamba sabahtan Omer geliyor,kahvaltidan sonra Buyukdere'ye gecip cocuklari birakiyoruz.Sonra Omer'le Sariyer pazarina gidiyoruz.Pazarlar hakkinda daha yoruma gerek yok!Sevdigimiz meyvelerden falan aliyoruz,ben yine guzel bir kac etek buluyorum..

Karnimiz acikinca,Emre'yi arayip nerde guzel birsey var yiycek diye soruyoruz?Aldigimiz tavsiye super!Pide pan'a gidip,once hamsili pilav sonrda super bir durum yiyiyoruz!

Ben valizleri dokup,sacip tartmaya basliyorum.Omer'in disci randevusu var,yolu uzun!Valizleri toplama isi bitince,klasik hic evde durasim gelmiyor!Cocuklari yikayip,yediriyorum.Sonra Adil'e gelen hediyelerin buyuk boyunu alma bahanesiyle goremedigim Istinye parka gidiyorum.Yanlis yerde iniyorum,caddelerin ortlarinda kosturuyorum yeni sehre gelmis insanlar gibi:)

Istinye park cok guzel.Dolanip bakiniyorum,Omer'i arayip donuste gel filme gidelim diye karar veriyoruz.Bulusup biraz daha gezinip-gezmekle bitilcek gibi degil-,fil icin asagiya inerken taaaa Amerika'dan tanidigimiz bir arkadasi goruyoruz!!Gecen Nisan ayinda evlendi,dugunu icin Arizonaya gitmistik!Gozlerime inanamiyorum!Aklimdan bin tane sey geciyor,ingilizce toparlanamayip ciglik ata ata kucaklasiyoruz!Iste dunya kucuk icin en guzel ornek herkese!

Filmi kacirip,atlayip otobuse donuyoruz evimize!

No comments: