1/11/2012

Aralik 17 Cumartesi/Umraniye Pazari

Cuma aksami Umraniyede cok guzel pazar kuruluyor diye ballandira ballandira anlatinca beni pazar geri getirin diye tutturdum aksamdan.Sabah kahvaltida taze inek sutu,taze yumurtadan nefis kahvalti yaptik,sonra  evin delikanlisi annemi,beni ve omeri pazara birakti...Hersey cok guzeldi..


Kendime 2-3 kot etek buldum...Cok guzeller,hersey cok uygun.Oyle seviyorumki biberleri,kerevizleri opup koklayasim var!oyle!Ogle namazi arasi verdik,camilere cok guzel bayanlar icin abdet alma yerleri yapmislar cok begendim,cok rahatlatmislar.Eskiden neydi o islak tuvaletlerde kulotlu coraplarimizla kisin abdets alma hallerimiz?

Oglen eve geldik,yengemler(omer'in yengesi) bahceden kaz kesip pisirmisler:)Ben minicik bir parca yedim.Asil benim sevdigim tursu kavurmasi vardi,beni ona dadandim,birde bolca bahceden roka!Cilginca yedim rokalardan!



Aksam icin borek,corek.sobanin ustunde kestane!Aksama dogru ben bahcelerde gezindim,tavuklarla sohbet ettim,inekten korktum ama pek sevdim.stresli zamanlarda kullanilmak uzere bol bol icime cektim bu guzel havayi..


No comments: