1/13/2012

Aralik 27,Sali/Hayat sen simdi cok tatlisin!

Sali gunu biz kizlar sabahtan yine benim Amerika'da tanistigim,ama aslinda ablamin komsu olan ,simdi Turkiye'de yasayan Abla'ya davetliyiz...

Yine sahane sofralar...Kac cesit peynirler,simitler,kizartmalar..Oyle cok doydum ki,daha yemiyim diyorum,ye gidince uzulursun aklinda kalir diyor abla,yemeye devam ediyorum:)Tatli olarak orda da Tirumisu!Bayila bayila orda da koca bir dilimi yiyiyorum:)Yanima kuru patlican biber verm diyor,unutunca biz almayi,ogleden sonra eve getirip birakiyor,mahcup oluyorum.

Sofraya ben istiyorum seviyorum diye butun ogunler sivri biber ve dereotu ekleniyor:)
Omer arkadasiyla kizilayda bulustu,ogleden sonra gitsem mi gitmesem mi diye dusune dusune aksami yaptik..Aksama ozel kofte..Hersey hep guzel bu tatilde..Hep oyle olsa kiymet bilmezdik herhalde,boylesi cok tatli geliyor belkide?Herkesi cok seviyorum,hep sukrediyorum,dua ediyorum..Hayat sen simdi cok tatlisin diye basliklar atiyorum...

Ozel badem ezmesi ikram edilirken...

2 comments:

Deli Anne said...

Şu başlık nasıl cezbedici geliyor kulağa:) hayırlı, huzurlu gezmeler olsun, maşallah!

Hulyalar said...

Insan bazen oyle hisseder ya!bazen oldugu icin de pek tatli olur:)