10/01/2006

Firinda Besamel Soslu Makarna


Firinda makarnanin cok cesitleri var ama ben en cok bunu seviyorum.Bir paket makarnayi hasladim(kalabalik oldugumuz icin yemekte),suzdum.

Diger tarafta sivi yag,un ve sutten besamal sosunu yaptim.
Buyukce bir kapa besamel sosunu biraz kasar rendesi ve bir yumurtayi ve makarnayi koyup karistirdim sonra borcama doktum,uzerinede yine biraz kasar peyniri rendesi ekledim.

Ben iftardan once yaptigim icin firinda uzeri az kizarana kadar bekledim ,iftara yakin uzerine domates koyup tekrar firina verip iyce uzerlerini kizarttim.
(Kasar peynir olarak ben yine cheddar kullandim.)

Makarnanin asil tarifi portakal agacindan ben ama sucuk kullanmayip,terayagi yerinede sivi yag kullandim.

4 comments:

kalimeero said...

Ellerine saglik hulya. Afiyet olsun. Bunu ben de yapmistim. Makarnayi cok fazla sevmem aslinda. Bunun da tadindan cok goruntusu hosuma gidiyor benim:) Ortaya cok yakisiyor.

Bocuruk said...

Ellerine sağlık. Ben de fırın makarna yaptım ama tarif biraz değişik. Ben her tür fırın makarnayı seviyorum doğrusu...

Damak Tadı said...

Sevgili Hülya,
Bu makarnayı bende ara ara yaparım severek de yeriz.Çok güzel olmuş seninki de ellerine sağlık.Hem göze hem mideye hitap edenlerden.)
Ellerine sağlık,afiyet olsun.Sana ve ailene çok güzel bir hafta diliyorum sevgilerimle..

Hulya said...

kalimeero sen makarnayi sevmezmisin?ben bayilirim:)

bocuruk simdi baktim seninkine oyleside cok guzeldir eminim

damak tadi cok tesekkurler,gorunusu benimde hosuma gitti:)