9/15/2009

23 Ramazan,Pazar


Cumartesi sabahi bir arkadasimdan Nick Vujicic'in geldigini duydum.Cumartesi program gunduz yogun oldugu icin eve gelince pazar gunu nerde konusma yapicak diye baktim internetten.Bizim eve yakin bir kilisede pazar gunu konusma yapicagini okuyunca saat 11.15'deki seansa yetistik.Cok kalabalikti.Klise once kisa olarak kendi ayinlerini yapti.Daha once bir kac kere katildigim icin neler oldugunu az cok biliyordum.Giriste elimize okuncak ilahilerin sozleri verildi.Ayaga kalkip ilahileri okurken herkes cok duygulu anlar yasiyor.Sonrasinda herkes birbirine merhaba diyip tokalasiyor.




Konusmanin yarinsindan fazlasina katildik.Ama Azra durmayinca kalktik.En cok "herkesin acilari var.Benim de ,sizlerin de acilari var.Sadece siz benden acilarinizi daha iyi sakliyabiliyorsunuz dedi.Butun gun dedikleri aklimdan cikmadi.


Aksami da Hulya'lara davetliydik.Hulya'nin esinin is yerinden arkadasi,hanimi ve 5 cocuguyla birlikte.

Salata yapip goturdum.Cok lezzetli etli kagit kebabi vardi.Tarifi benden aldi ama boynuz kulak isi boyle bisey herhalde.Cok hosuma gitti.

3 cocuk okul yasinda digerleri evdeydi.Kadina cocuklarin hepsi okula gidince calismayi dusunup dusunmedigini sordum,hayir dedi.Cocuklarin eve geldiginde lise caginda bile olsalar,hatta o zaman annelerini evde istemiycek bile olsalar aslinda evde gormeye ihtiyaclari oldugunu soyledi.Evde birlikte kalip bazen birbirlerini kizdirmaya ihtiyaclari var dedi.Bazen sIkIcI ogleden sonralari gecirmeye ihtiyaci var dedi.Hayir hic calismayi dusunmuyorum dedi.Esimde sizinle ayni fikirdeyim diyince gozlerimi kocaman acarak hayretle baktim O'na:)

No comments: