8/21/2012

From Los Angeles

Geldik,yerlestik,anlastik,sasirdik,sevindik,dusunduk,umutlandik,tazelendik,hayalleri planlari yeniledik,parlattik,cilaladik.Yeni sozler vedik,yeni dualar ekledik,yeni yine niyetlerle besmele cektik.
Iste resimler;
 Azra ikea katalogunu incelerken
 Havuz korkusu olmayan fistik
 Adil'in yeni tutkusu,ninjago!Sayfalari tek tek cevire cevire insa ediyor!Bayram hediyesi.


 Azra'nin yenilenen tutkusu.Topuklu ev terlikleri.Kendi istegi uzre bayram hediyesi.
 Cekirdek ailemizin dogum gunu serisinden,Agustos ayina ozel 32. yas ,hala sevgiliyiz pastasi.
Azra'ya hala en cok kimi seviyorsun sorusunu sordugumuzda Adil diyor..
 Cekirdek ailemizin bayram sabahi klasigi-Ramazan 2012
 Kizgin olursa eller belde,
Bayram piknigi sonrasi.

5 comments:

Deli Anne said...

epey benzerlikler var.. misal; lego ninjagonun aynısı aldı ve yaptı Selim de yeni evde:)

sonra Ikea tabii, yer değiştirince elimizden düşmeyen katalog.. Hayırlı, uğurlu bereketli ve muhabbetli olsun yeni eviniz, yaşamınız..

ne güzeldir orada havalar, biraz imreniyorum sanırım:)

Hulya said...

Havalar guzel,ama bizim havamiz yeterki guzel olsun diye bir replik hatirliyorum:)
Bende seni takip ediyorum,gurbetten gurbete:)

LaMa said...

hayirli olsun Hulya'cim!
senin hulyalarin yerinde olunca, dunyanin her yani mutluluk dolu olur inaniyorum buna...
orada 2 eski arkadasim var belki tanisirsiniz...
mutlu bayramlar

hulya 3rd :) said...

Yeni eviniz mekaniniz hayirli olsun hulyacim, aradim iki kere seni ama ulasamadim. Sevgiler

Anonymous said...

en sevdiği teyzesi
4 eylül gecesi tuncerlerden hiç kimse hatırlamadı
bekledi durdu
yeğenın