10/15/2012

Severim,


Universtede 50 yasini gecmis bir hoca,dersin ilk gununde kendini tanitiyordu bize,dersin iceriginden falan sonra,neler yapmayi sevdigini soylemek icin bir tek sey soyledi,romantik roman okumayi severim,hem de cok severim dedi,soyle saclarini geriye dogru ittirip yuzune hos bir gulumseme kondurarak:)







Ben de severim(ama sira bana gelip ben  kendimi tanitirken diyemedim tabi).
Ben birde boyle muzikleri de severim:)Sevdigimle paylasmayi da severim,sevmeyi sevilmeyi de severim.Sonra, cocuklarla arabada bunlari dinlemeyi de severim.Cocuklar parkta oyun oynarken onlari izleyip,bunlari dinlemeyi de soylemeyi de severim..

*Plain White T'in ilk ve en sevdigim sarkisi icin tik!Plain White T's - Hey There Delilah

2 comments:

Deli Anne said...

Plain White T - hey there Delilah, senind e tıkladığın oarçasını hala çoks everim.. bunu bilmiyordum ne iyi olduğu koyduğun..


Fotoğraflar pek hoş, pek ferah..

bana yazdığın yorum için de tekrar teşekkürler ve Allah razı olsun:)

hulyalar said...

Muzik iyi gelir bizim gibilere:)Sevdigine sevindim,sevgiler..