7/10/2013

Ramazan 1,2013

Ramazan gelenegiyle sessizligi bozuyoruz.Klasik Ramazan Gunlugu bu sene insallah Los Angelastan.Eski Utah Ramazanlarini hatirlamak isteyenler icin,Nihan varken surdan,Cihan varken burdan

Ilk Ramazan yanliz gecirmek istedemedim,ama belki insanlar ilk aksami ailecek gecirmek isterler diye de kimseyi cagiramadim.Ama ogleden sonra ya dedim birisi gelse keske,yanliz kalmasak.En nazim gecicek arkadasima telefon actim,misafiriniz yoksa bize gelsenize dedim,o da daha yemek yapmamis,pek makbul oldu,bende cok sevindim.Yemek hepimize yeter diye,esim birde esi Turkiye'de olan beylerden birini davet edince tam guzel oldu.

Aksam oglanlar bol  bol kudurdu,kizlar kibar kibar oynadi,biz de sakin guzel bir aksam gecirdik.

Hic resim cekemedim,bir tek ilk defa denedigim humusun resmini cekmisim.Yemekte tarhana corbasi,patatesli,kabakli,tavuklu bir yemek,pilav,patlican salatasi ve humus vardi.Cocuklar icin uydurma pizza,misafirlere de ayni hamurdan ekmek yaptim.

Aksam Adille teraviyi kildik.Nebiyye'nin seccadesinde kildim,huzunlendim.Sonra o seccadeyi Adil'e verdim,yumusacik dedi durdu.

Cok guzeldi,Ramazan iyki geldi,33 yasindayim ilk defa bu kadar sukran hisleriyle doluyum boyle bir zaman dilimi bize bahsedildigi icin.

No comments: