1/02/2009

Tavuk Hamburger


Tarifin orjinali burda,ben kendime gore degistirdim.

MALZEMELER:

- 500 gr. tavuk gogsu
- 1 su bardağı kurutulup robotta çelikmiş ekmek içi,
- 1 tutam maydanoz,
- 1 tane orta boy soğan rendesi,
- 1 çay kaşığı karabiber,
- 1 çay kaşığı kırmızı biber,
- yeteri kadar tuz,
- 2-3 kaşık su
- Köfteleri kızartmak icin sıvı yağ ve galete unu-Ben misir unu kullandim.

HAZIRLANIŞI:

-Tavuk budu guzelce haslanir,didiklenir.
-Üzerine çekilmiş ekmek içini, tuzu, karabiberi, kırmızı biberi ve ince kıyılmış maydanozu katıp güzelce yoğurun.
Sekil verip ,misir ununa bulayin ve 3-4 kaşık sıvı yağda, teflon tavada, orta ateşte köflerinizi önlü arkalı kızartın.Ben Hamburger yapmak istedigim icin buyuk boy kofteler yaptim,hamburger ekmeginin icinede marul,tursu,ketcap ile tavuk hamburgeri yerlestirdim.

Afiyet olsun..

2 comments:

Ödül den.. said...

Seni yeniden sahalarda görmek ne güzel, nasılsınız, küçük bebişle aran nasıl?

Anonymous said...

yeni yilin kutlu olsun :)