6/07/2011

Acik Mektup 2

 Kaktuslu yollara ragmen..

Binlerce yazilmis kitaba;romana siire ragmen herkes kendininkini ozel bulur.Herkes kendi dostlugunu onemli sayar;becerebilenlerde bunu yazar;en sanslilari ise herseye ragmen yasayanlar.

Ben tahmin ediceginiz uzere en sansli guruptanim.Mesafelere ragmen;uzun ayri kalislara ragmen;ortak seylerin azalmasina;acilarimizi birak sevinclerimizi bile doyasiya yasayamamiza ragmen guclu dostlarim var.Guclulerki guclu olmus dostlugumuz.Oyleki hic yanlis anlasilmamis;hic kusulmemis;hic burun kivrilip puff denmemis.

Bugunlerde dusunur oldum sirrini;simdilerde niye ayni baslangiclar yapamadigimi?Dunyada adina "mazaret" denen sey geldi karsima;ama "kader" deneniyle teselli oldum ben,uzuntulerimide ancak oyle avuttum.

Nefes alinasi hayat...


Acik mektup 1 bir icin suraya

1 comment:

Esma said...

Canim arkadasim, neden huzunlendin bakayim, arayamadim seni ama cok hasta oldum hulyacim, simdi iyilestim cok sukur, gonlumdesin, kac gundur aklimdasin,arayacagim ilk firsatta, sevgilerimle.