7/24/2012

Dostlara veda,

Dun ahiskali arkadaslarima gittim iftara.Yolda giderken yollarla vedalastim,kac kere gittim bu yollardan,neler dusundum,neler dinledim diye tatli huzunlu keyif yaptim.Sonra arkadaslarimi dusundum,4 yillik dostuluguma ne cok ani ama ne cok guzel tatli ani olusturmusuz onu dusundum.Hic kirgin bir gunumuz bile olmadi,hic birbirmizi yanlis anlamadik.Cok mutlu,keyifle gittim,cok da keyifli bir aksam gecirdim.
Yine cocuklar buyuk bir patirdiyla bir o yana,bir bu yana suru halinde kosusturuyorlardi.Ayni burda bahsettigim gibi.Ramazanin guzelliginden,bereketinden,cocuklara nasil anlatmaliyiz ,nasil sabirli anneler olmayiliz falan diye hem dertlendik,hem dertlestik.

Simdi esyalarda gitti ya,acayip rahatladim,arkadaslari birak,yillardir alisveris yaptigim yerlerle bile vedalasasim var..Aksam cok keyifliydi,saat 11'e dogru kucaklasip,ayrildim.

2 comments:

Deli Anne said...

garip birşey gitmek ve kalmak.. anlayabiliyorum sanırım hissettiklerini.

Hulyalar said...

gurbetteki hallerimizi gurbettekiler anliyor:)